تیم توسعه شرکت ناتاسان در حال ساخت اپلیکیشنی برای ارتباط همیشگی با مشتریان گرامی می باشد.
“ناتاسان من” همانطور که از نام آن پیداست، یک پروسه برنامه ریزی شده برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان آتی ناتاسان است. هر استراتژی یا روشی که با استفاده از داده ها به ساختن، بهبود و مدیریت تعامل با مشتریان بپردازد، مفهوم CRM را تداعی می کند. امروزه آنچه از سی آر ام یاد می شود، بیشتر به معنی خود ابزار CRM و تکنولوژی آن است. بنابراین از سه دیدگاه مختلف، می توان CRM را یک تکنولوژی، استراتژی و فرآیند دانست که تمامی مزایای آن در نرم افزار CRM ناتاسان من خلاصه می گردد.
در فاز نخست راه اندازی پنل “ناتاسان من”، امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا ارتباط با مشتری را بیش از استوار نگه دارد. این امکانات شامل بندهای زیر می باشد:
۱. قابلیت ارسال تیکت
۲. قابلیت مشاهده و امضای فاکتور + دانلود pdf
۳. دسترسی آسان به پروژه خود در شرکت
۴. مشاهده روند رسیدگی و مراحل پروژه
۵. دریافت پیامک در تغییرات
۶. دانلود و ضمیمه فایل مرتبط با پروژه
همچنین هنرمندان ناتاسان پنلی برای ارتباط با مشتریان خود دریافت خواهند نمود، پنلی که آنهارا هم با هم مرتبط خواهد کرد.
در فاز بعدی این CRM اختصاصی، در نظر داریم تا قابلیت سفارش پروژه، فرم استخدام و مصاحبه از هنرمندان جدید، و به همچنین سیستم نوبت دهی آنلاین برای مشتریان عکاسی را فراهم سازیم.
با احترام،
تیم توسعه سایت شرکت ناتاسان